خرید تلویزیون 75 اینچ سونی X95j مدل 75x9500j

تبلیغات در سایت ما

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 289
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.188.252.23
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    جامع ترین اخبار ایران و جهان در حوزه فناوری و رایانه را در این وبگاه مطالعه نمایید.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    خرید تلویزیون 75 اینچ سونی X95j مدل 75x9500j

    وسایل هوشمند منزل خود را به راحتی کنترل کنید

    سونی در تلویزیون های 2021 از صفحه نمایش کریستالی نام برده است و به نظر می رسد همین شفافیت یکسره تصویر باشد. تلویزیون 4K سونی 75X95J در کنار نمایش تصاویر خیره کننده به خلق صدایی فراگیر و همه جانبه می‌پردازد تا کاربر بتواند تجربه شنیداری وسوسه انگیز داشته باشد. نمایش تصاویر با کیفیت بدون صدای فراگیر ممکن است که جذابیت کافی برای کاربر نداشته باشد، به همین دلیل کمپانی سونی در زمینه تولید صدای همه جانبه نیز برای تلويزيون سوني 75X95J بی نظیر کم نگذاشته است.

    کیفیت تصویر با تلویزیون سونی 120 هرتز

    بسیار متفاوت و جالب هستند.شما می توانید پایه های این تلویزیون سونی را با سه حالت متفاوت نصب کنید و این بسیاری از مشکلات را برایتان حل می کند.چرا که شما می توانید با داشتن این تلویزیون سایز بزرگ نیز از میزی کوچک استفاده کنید و نیازی به تعویض میز نداشته باشید. تا به اینجا انواع شاخص‌هایی را که به نوعی در پخش روان تغییرات و حرکات فیلم‌ها مؤثر هستند را بررسی نموده و به آنها امتیاز دادیم. توجه داشته باشید که عملکرد این آیتم‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند بر روی کیفیت نهایی پخش دستگاه تأثیر بگذارد. شما می‌توانید به طور ساده با در نظر گرفتن تنها امتیازات کسب شده توانایی تلویزیون سونی X95J را در نمایش حرکت و جنبش بسنجید. در ادامه می‌توانید با سایر قابلیت‌های جانبی دستگاه و اتصالات آن آشنا شوید.

    کیفیت انتقال صدا در تلویزیون 4K سونی 75X95J 

    در داخل تلویزیون نیز میکروفن هایی تعبیه شده است، هنگامی که شما در نزدیکی تلویزیون جمله ی را بگویید، دستیار صوتی گوگل به صورت خودکار اجرا شده و شما میتوانید ادامه دستورات خود را برای دستیار صوتی گوگل بیان کنید. از دیگر امکانات تلویزیون هوشمند 75X9500J میتوان به قابلیت اتصال تلفن همراه به تلویزیون اشاره کرد. شما میتوانید تلفن همراه Android و یا IOS خود را به راحتی به تلویزیون وصل کنید و حتی صفحه نمایش موبایل خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

    تیم پشتیبانی

    سونی 75X95J با برخورداری از زاویه دید گسترده تماشای محتوا از پهلو را ممکن می‌سازد که البته در بخش تصویر بیشتر به این قابلیت خواهیم پرداخت. جا دارد در این قسمت از یک ویژگی جذاب دیگر نیز یاد کنیم و آن هم Living Decor سونی است؛ سونی می‌گوید با ارائه کارهای هنری روی صفحه، عکس‌های شخصی، تم‌های صفحه نمایش و همچنین عملکردهای ساعت تلویزیون شما را به بخشی اساسی از زندگیتان تبدیل خواهیم کرد! در ادامه ویژگی‌های مرتبط با تصویر، فناوری‌های تصویر و پردازنده را بررسی خواهیم کرد.

    پایه شارژر

    یعنی خاصیت و غلظت رنگ ها و گاما و کنتراست و روشنایی بلافاصله پس از زاویه گرفتن از این تلویزیون پنل VA افت محسوسی ندارن و میشه تا زاویه 40 یا نهایتا 50 درجه تصویر خوب و تمیزی رو از نمایشگر انتظار داشت که مشکلی برای دید و تجربه‌ی مخاطب ایجاد نکنه. همچنین با وجود پلاستیکی بودن ساخت تلویزیون استحکام و دوام تلویزیون به خوبی رعایت شده و مورد خاصی در اسمبل و ساخت اون مشاهده نمیشه. فناوری Voice zoom2 نیز قابلیت دیگری است که برای ارائه صدای بهتر و واضح تر در تلویزیون ال ای دی سونی X9500Jبراویا وجود دارد.

    این فناوری صداها را برای گفتگوی واضح تر افزایش می دهد بدون انکه نیازی به افزایش صدا باشد، گفتگوی تلویزیون را با وضوح بیشتری بشنوید. حتی اگر شنیدن گفتار دشوار باشد ، Voice Zoom 2 نوع صدا را تشخیص می دهد، آن را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح آن را افزایش می دهد.بنابراین شما شاهده صدای بسیار با کیفیت و واضحی خواهید بود. در مورد امکانات هوشمند آن نیز می توان گفت که عملکرده بسیار خوبی دارد و هر انچه را که بخواهید در اختیارتان قرار خواهد داد. تک باش از جمله وب سایت های فروش اینترنتی با سابقه درخشان است که توانسته در زمینه معرفی و فروش لوازم خانگی خود را به اثبات برساند.

    با این فناوری ها توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و می توانند صدا را از همه جهات پخش نمایند. کابل اچ  دی ام آی مخصوص تلویزیون سونی دارای بهترین کیفیت در انتقال تصویر و قابلیت استفاده برای برندهای دیگر را هم دارد.این کایل توانایی پشتیبانی از فرمت های HD-FullHD-4K را نیز دارد. فریم باریک این تلویزیون توانسته حس خوبی را به کاربر القا کند چنان که حضورشان زیاد جلب توجه نمی‌کند و تماشاگر می‌تواند به راحتی محتواهای مورد علاقه‌ی خود را بدون هیچ حواس پرتی مشاهده کند. بدون شک اینتلویزیون سونی نیاز شما را از هر نظر برطرف و دیزاین خانه‌یتان را رویایی می‌کند.

    کیفیت و ویژگی‌های هر پیکسل و وضعیت آنها در کنار یکدیگر مستقیماً روی کیفیت نهایی تأثیر خواهد گذاشت. این نوع پیکسل‌ها در حالات معمول هیچ گونه مشکلی ندارند و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. تنها ایرادی که می‌توان به این مدل پیکسل‌ها وارد داشت، تاری تصویر حین استفاده از تلویزیون به عنوان مانیتور کامپیوتر است. لازم است اضافه کنیم که این تاری تنها هنگام کار با برخی از نرم افزارها در این حالت به وجود می‌آید و مشکلی همیشگی نیست. به طور کلی طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت کیفیت به کار رفته برای ساخت این مدل قابل توجه و بدون وجود مشکلی چشمگیر است.

    صحبت از ریموت کنترل شد جالب است بدانید که تلویزیون X9500J در کارتن خودش یک ریموت هوشمند به همراه دارد که قابلیت کنترل و مدیریت تلویزیون و دیگر دستگاه های جانبی که از طریق HDMI به تلویزیون وصل کرده اید را خواهد داشت. در کنار این HLG را داریم که امکان کیفیت فوق العاده برای پخش محتوای HDR را فراهم می سازد یعنی شما می توانید حتی برنامه ها و مسابقات زنده را با بالاترین کیفیت و روشنایی تماشا کنید و همین HLG را به یکی از فرمت های محبوب HDR تبدیل کرده است. 

    ورودی ویدیوی کامپوزیت، خروجی صوتی دیجیتال و خروجی هدفون طیف وسیعی از اتصالات را پدید آورده اند تا دست شما در اتصال سایر دستگاه های جانبی به تلویزیون، پخش محتوای متفرقه و اشتراک گذاری باز باشد. محافظ صفحه تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی یک تلویزیون تخت (ال سی دی – ال ای دی – – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب محافظت کند و باعث شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد... تمرکز بر روی سوژه اصلی نیز یکی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون‌های BRAVIA XR هستند. در واقع بر روی نمایشگر تلویزیون نقطه کانونی اصلی صحنه تشخیص داده می‌شود و با افزایش جزئیات در این قسمت هدف اصلی محتوا به خوبی منتقل می‌شود و همه چیز دقیقا مانند دنیای واقعی خواهد بود.

    در قسمت صوتی تلویزیون 75X950J نیز فناوری های پایه ای که قبلا در سایر مدل های رده بالای سونی وجود داشته است، به کار گرفته شده است. این فناوری ها کمک می کنند تا قابلیت های جدید صوتی در تلویزیون 75X9500J سونی خود را بهتر به نمایش بگذارد و کارایی بالاتری داشته باشد. با تلویزیون 75X9500J، شما می توانید تجربه دیدن تصاویر عالی دارای کیفیت 4K واقعی و به واسطه وجود پردازنده XR هستند را مشاهده کنید.


    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه و آدرس ipadmini-isfahan-apple.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه امتیاز دهید